Vi er i Bærum og Oslo
Prøv et av våre førerseter.
Andreas Espinoza
1 dag siden
God service, hyggelige folk og utmerket bil til mitt bruk. Til en fordelaktig pris! Jeg kommer tilbake.
Piotr Piątek
3 uker siden
Svar fra eieren:Takk for du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Send oss gjerne en melding om hvordan vi kan bli enda bedre. post@barumbilutleie.no
Eirik Valberg
1 måned siden
Bra varebil! Hyggelige ansatte. Kjapt, enkelt, meget god pris. Gode råd og tips får du også! Transit varebil av nyere modell var overraskende behagelig å kjøre – ikke som for 25 år siden. Hadde nesten følelse av å kjøre en helt vanlig bil. God bil sparte meg masse jobb og endel penger.
Svar fra eieren:Hei Eirik og takk for at du tok deg tid til å legge inn stjerner og kommentar.
Erik Førland
2 måneder siden
Godt førstemøte. God veiledning.
Svar fra eieren:Takk for oppløftene vurdering. På gjensyn.
Margrethe Hole
3 måneder siden
Bra bil, veldig god hjelp, hyggelige ansatte
Svar fra eieren:Tusen takk for hyggelig påskehilsen.
Matt
3 måneder siden
Perfect customer service
Svar fra eieren:Perfect review. Thanks 😉
Pål Vedner
3 måneder siden
De forsøker å svindle oss for kr. 12.000 pga steinsprut i frontrute.
Kine Østvik
4 måneder siden
Svar fra eieren:Mange takk for hyggelig påskjønnelse.
Leonard Agastra
4 måneder siden
Svar fra eieren:Tusen takk for stjerner 🙂
kevin brown
5 måneder siden
Leier varebil ved behov, hjelpsom, etterkommende, bare positivt herfra, fortsetter med disse fast👍👍
Svar fra eieren:Takk skal du ha Kevin. God helg til deg også 🙂
Caroline Haddeland-Herding
5 måneder siden
Topp service og løsningsorienterte. Ingen sure kundebehandlere her👍
Svar fra eieren:Tusen takk for oppmuntrende tilbakemelding.
Bheem Singh
5 måneder siden
Svar fra eieren:Mange takk 🙂 Vi sikter høyere enn dette så send gjerne en konkret melding om hva vi kan gjøre bedre til thomas@barumbilutleie.no
Thomas
5 måneder siden
Har brukt Bærum Bilutleie i over 15 år på jobb nå, (også litt privat), og jeg har vært strålende fornøyd i alle år. De er helt suverene på service, de er løsningsorienterte, og har alltid kunnet stille med biler, selv på enormt kort varsel. Kan ikke skryte nok av den gjengen som jobber der. Kan anbefales på det sterkeste!!!!!
Svar fra eieren:Takk for raus omtale. På gjensyn!
V J
6 måneder siden
Veldig god service fra henvendelsen til slutten av leieforholdet. Jeg kommer til å bruke deres tjenester i fremtiden. Takk fir denne gangen. VJ Prosjekt AS / Vladimir Joffcheff
Svar fra eieren:Mange takk for gode ord. Godt nyttår!
Elin Toftaker
7 måneder siden
Stakk innom og fikk bil med en gang
Svar fra eieren:Ja, sånn er det her 🙂 Takk for stjerner
Matz Kallevig
7 måneder siden
Svar fra eieren:Takk for stjerner. Vi liker godt å få fem om gangen.
Silvin S Selavins
7 måneder siden
Svar fra eieren:Takk for stjernene. På gjensyn.
Jon Aarbakke
7 måneder siden
Veldig bra bilutleie. De har noen små forbedringspunkter, men totalopplevelsen er god.
Svar fra eieren:Takk skal du ha Jon. Velkommen tilbake!
Coach Vibecke Winther
7 måneder siden
⚘️⚘️⚘️Takk for suveren hjelp i dag!💪
Svar fra eieren:I like måte. Takk for stjerner.
Jan Oskar Kalland
7 måneder siden
Veldig ryddig og greit. Anbefales!!
Svar fra eieren:Hei Jan Oskar, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du hadde en god opplevelse. Vi legger stor vekt på å tilby en ryddig og enkel tjeneste, så det er flott å få bekreftelse på at vi får det til.
Rune Torhaug
8 måneder siden
Svært hyggelig service og profesjonell håndtering fra booking til levering. Anbefales på det varmeste.
Svar fra eieren:Tusen takk for trivelig tilbakemelding
Karina Olsen
8 måneder siden
Ryddig og seriøs kontakt firmaet. Kommer til å bruke de igjen.
Svar fra eieren:Mange takk og på gjensyn.
Peter Elias Ås
8 måneder siden
Topp topp service. Ringte 1 time før jeg trengte bil, og 1 time før stengetid. Ansatt hev seg rundt og ordnet bil. Har leid her 2 ganger, og strålende service, samt rene og strøkne biler med god kjørecomfort.
Svar fra eieren:Tusen takk for god omtale og rause stjerner.
Vidar Sie
8 måneder siden
Super bil. Supre folk bak disken. Enkel bestilling og oppgjør. What else can you ask for:-D
Svar fra eieren:Vi takker og bukker for stjerner og hederlig omtale.
Eduardo Garcia-Drageseth
8 måneder siden
Byens beste!
Svar fra eieren:Tusen takk. Den var fin! 🙂